Η μητρική γλώσσα των Ελλήνων είναι τα αγγλικά;

του Δημήτρη Αλεξανδράκη
Λαμία: Αγνώριστο το 31ο Νηπιαγωγείο
https://www.mag24.gr/lamia-agnoristo-31o-nipiagogio-foto/

    Λίγες ώρες απομένουν για να σχολιάσετε το άρθρο (εδώ), στον Δικτυακό Τόπο Διαβουλεύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, την πιλοτική εισαγωγή στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, δράση για «τη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα».
   Φαίνεται πως το πολιτικό σύστημα, παίζει στα χαρτιά την Ελληνική γλώσσα για να επιβιώσει. Χρησιμοποιήθηκε από τους πολιτικούς. Αποκορύφωμα ο πολιτικός διχασμός της περιόδου 1915-17. Στην συνέχεια η καθαρεύουσα, η δήθεν συντηρητική γλώσσα, εξευτελίστηκε από τον δικτάτορα Παπαδόπουλο, ο οποίος την χρησιμοποίησε ως όπλο και όχι ως μέσο επικοινωνίας. Με την επάνοδό του ο Κωνσταντίνος Καραμανλής χρησιμοποίησε επίσης τη γλώσσα, για να αντιμετωπίσει την αριστερή τάση του εκλογικού σώματος. Καθιέρωσε την δημοτική ως την επίσημη γλώσσα της Εκπαίδευσης και της Διοίκησης, σε μια περίοδο, που το πρόβλημα δεν ήταν η γλώσσα, αλλά η ανεργία. (Εγγεγραμμένο εργατικό δυναμικό το 1978 μόνο 1.428.418). Το κακό δεν σταμάτησε εκεί όμως! Εν μία νυκτί ο Ανδρέας Παπανδρέου κατήργησε το πολυτονικό. Με παρέμβαση ο τότε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, (εδώ) χαρακτήρισε αντισυνταγματική την τροπολογία και πως η εν λόγω τροπολογία «δεν έχει καμιά σχέση με το συζητούμενο νομοσχέδιο». Παρ’ όλα αυτά, ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, ψηφίστηκε από … τριάντα παρόντες βουλευτές!
   Κατά τον ίδιο τρόπο και σήμερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, υιός του πολέμιου της τροπολογίας για την εφαρμογή του μονοτονικού, ρίχνει με ελλιπή διδασκαλία, την ελληνική γλώσσα στον ιππόδρομο. Να αγωνιστεί, απέναντι στο πρωτοπαλλήκαρο του απρόσωπου εμπορίου, την αγγλική γλώσσα αλλά και στα άλλα άλογα των ΜΜΕ με τον ίδιο ιδιοκτήτη. Προκρίνοντας έτσι την νίκη της Αγγλικής. Για ποιο λόγο άραγε;
   Λένε οι υποστηρικτές «ότι, τα αγγλικά είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι επίσημη γλώσσα παγκοσμίως και η διδασκαλία τους θα έπρεπε να έχει φροντιστεί ώστε, να καλύπτεται πλήρως από το δημόσιο σχολείο». Αναρωτήθηκαν όμως ποτέ, ποιός θα έχει την πρωτοκαθεδρία σε είκοσι χρόνια; Οι Αμερικάνοι, οι Κινέζοι, οι Ρώσοι; Ποιός; Είναι σίγουροι για την αυτοκρατορία των Η.Π.Α.; Τί έγιναν οι «αυτοκρατορίες», οι μεγάλες δυνάμεις εν πάσει περιπτώσει του παρελθόντος, όπως η Αιγυπτιακή, η Περσική, η Ελληνική, η Ρωμαϊκή, η Βυζαντινή, η Οθωμανική, η Βρετανική και τόσες άλλες; Είναι γνωστό ιστορικά, πως κάποτε έρχεται η παρακμή των αυτοκρατοριών.
   Ποιος μας βεβαιώνει πως τα κινέζικα δεν χρειάζονται και επιβάλλεται η αγγλική! Τί θα γίνει με τις άλλες γλώσσες; Τα ιταλικά, τα γερμανικά, τα ρωσικά, τα τουρκικά, τα γαλλικά; Θα διδάξουμε από το νηπιαγωγείο και αυτές τις γλώσσες ή όχι; Ποιός θα συνεννοείται μ' αυτούς τους λαούς σε βαθύτερο επίπεδο; Πόσοι Έλληνες χρειάζεται να ξέρουν Αγγλικά για τις υποθέσεις των Ελλήνων στο εξωτερικό;
   Ο διαπρεπής επιστήμονας Δημήτρης Νανόπουλος έκανε στο νηπιαγωγείο αγγλικά πριν πάει στο Πανεπιστήμιο του Σάσσεξ της Αγγλίας; Τόσοι άλλοι που διέπρεψαν στο εξωτερικό ή που διαπρέπουν σήμερα, (εδώ και εδώ) αναφέρω ενδεικτικά τρεις - τέσσερις,  όπως ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου καθηγητής της Επιστήμης των Υπολογιστών στο ΜΙΤ, ο Κωνσταντίνος Αρκολάκης της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) τακτικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Yale, η Ελευθερία Ζεγγίνη που γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Βόλο, καθηγήτρια στο βρετανικό ινστιτούτο γενετικής Wellcome Trust Sanger, η Μαγδαληνή Πολυμενίδου του Αριστοτελείου, επίκουρη καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, διδάχτηκαν από το νηπιαγωγείο την αντίστοιχη γλώσσα της χώρας που βρίσκονται σήμερα και διαπρέπουν;
   Θέλετε να ανοίξετε θέσεις εργασία για τους πτυχιούχους της Αγγλικής; Το δημόσιο, δεν πρέπει να αφήνει χώρο, σε επιζήμιες για το έθνος θέσεις εργασίας. Βρείτε άλλες απαραίτητες θέσεις! Δημιουργήστε ένα ισχυρό μεταφραστικό κέντρο για την μεταφορά στα ελληνικά των επιστημονικών εργασιών που έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στην επιστήμη. Μεταφράστε επίσημα και με προσοχή.
   Θέλετε να βοηθήσετε τα φτωχά στρώματα, προσφέροντας πρόσβαση στην αγγλική μόνο; Να πριμοδοτήσουμε την αγγλική γλώσσα αφήνοντας στο περιθώριο την ελληνική;  Αν ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο, σκέφτηκε κανείς, πόσο καλά μπορεί να μιλάει  ελληνικά ένα δίγλωσσο παιδί; Τί έκαναν όλες οι κυβερνήσεις, για να πάρει η ελληνική γλώσσα τη θέση που της αρμόζει; Βάλτε φιλολόγους στα δημοτικά. Υποστηρίξτε την ελληνική γλώσσα πριν χαθεί.
   Η «παραπαιδεία» των ξενόγλωσσων φροντιστήριων, είναι μια ελεύθερη επιλογή και δεν είναι τροχοπέδη. Απόδειξη; ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Μήπως τελικά τα προβλήματά μας είναι άλλα και όχι η διδαχή της Αγγλικής από το μαιευτήριο;



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πληροφορίες ἀπό τὰ δημοτικά τραγούδια γιὰ τὴν «κλιματική κρίση»

Ἐθνική καὶ πολυεθνική κυριαρχία τῆς Ἑλλάδος!

Στὴν μνήμη τοῦ Μιχάλη Χαραλαμπίδη