Όταν φτάνει ο κόμπος στο χτένι

Του Δημήτρη Αλεξανδράκη (ΔΑ)


Απάντηση στην ειρωνεία της Γερμανικής εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων «SIXT» και οποιασδήποτε άλλης παρόμοιας ενέργειας εκ μέρους κάποιων Γερμανών και των συνεργών τους, που θεωρούν πως όλοι οι Έλληνες, ζούμε εις βάρος των.

Σχετικά με την ολοσέλιδη διαφήμιση της «sixt» βλέπε στην ΗΔ (Ηλεκτρονική Διεύθυνση) http://www.leadersnet.at/news/2869,werbespass-auf-kosten-der-griechen.html.


Για το χρέος της Ελλάδος, προς τις «αγορές», την Πέμπτη 29/6/2011, ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο από τη βουλή και όπως ανακοινώνεται καθημερινά, από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το διαδίκτυο, ακολουθούν καινούργια μέτρα. Φόροι, πάγωμα μισθών, μείωση συντάξεων, ξεπούλημα δημόσιου πλούτου και δεν ξέρω τι άλλο θα ανακοινωθεί από λεπτό σε λεπτό.
Ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών (ΔΣΑ), ο μεγαλύτερος της χώρας, με δελτίο τύπου, που εξέδωσε την 22/6/2011, «ηγήθηκε επιστημονικά μιας νομικής προσπάθειας υπεράσπισης των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων των πολιτών που θίγονται, επιδιώκοντας την αποτελεσματική παρέμβαση της δικαστικής εξουσίας για την προστασία αυτών, υπό το φως του Συντάγματος και των Ευρωπαϊκών και Διεθνών Συμβάσεων.»

Σύμφωνα με τα παραπάνω, προφανώς έχουμε πανελλήνια διάσταση επιστημονικών θέσεων - απόψεων.
Αν πρόκειται για μια κίνηση αποπροσανατολισμού, από την πλευρά του ΔΣΑ, ώστε να συντηρηθεί η χαοτική κατάσταση, της οποίας τα κύρια χαρακτηριστικά είναι η ανασφάλεια, οι ενοχές, η αβεβαιότητα, η αναξιοπιστία κλπ, εγώ ο απλός πολίτης, δεν το γνωρίζω. Αν στην ανώτερη τάξη, στις κάστες των δικηγόρων γιατρών μηχανικών λογιστών και οι-«κονομημένων» συμφέρει το χάος, γιατί έτσι προάγονται τα οικονομικά τους συμφέροντα, πάλι δεν το γνωρίζω. Ούτε αν πρόκειται για τα κομματικά τους συμφέροντα.
Ένα είναι βέβαιο. Κάποιοι, από τους πλέον φτωχούς(κοινώς πεινώντες) έως τους πλέον πλούσιους (κοινώς αχόρταγους), θα ήθελαν αυτό που έχω να το είχαν εκείνοι, είτε πρόκειται για μια μπουκιά ψωμί είτε για ένα τρισεκατομμύριο ευρώ ή δολάρια. Σαφέστατα θα ήθελαν να το πάρουν χωρίς να πληρώσουν.
Για όλα τα παραπάνω ας δούμε τα πράγματα απλά. Κυρίως η Γερμανία έχει το πάνω χέρι στην υπόθεση του χρέους της Ελλάδος. Σαν Έλληνας που βλέπω την πατρίδα μου να μην έχει απελευθερωθεί ακόμη από τους Γερμανούς, και επειδή δεν επιθυμώ κανένας Αγγλο - Αμερικανο- Ρωσο - τραφής, να μεσολαβήσει για την διευθέτηση του χρέους μου (ΑΝ ΧΡΩΣΤΑΩ!),
Παρακαλώ το Γερμανικό Διευθυντήριο, για την οικία που βρίσκεται σε μια από τις πλέον υποβαθμισμένες περιοχές της Ελλάδος, στην οποία κατοικώ αποκτώντας την:

1. εργαζόμενος από 16 ετών και επί 36 έτη στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα,
2. με προσωπική εργασία, που πολλές φορές ήταν πέραν των δυνατοτήτων μου,
3. αγοράζοντας από έναν Ρομά, εδώ και εικοσαετία, ένα παλιό οίκημα με λίγα χρήματα δικά μου και με μικροδωρεές από τους γονείς, τους δικούς μου και της συζύγου μου,
4. με δάνειο αποπεράτωσης, το οποίο έχει εξοφληθεί.
να εξετάσει και να ορίσει από μηδενική βάση, τους όρους που πρέπει να τηρήσω και για πόσο διάστημα, ώστε να έχω το δικαίωμα να κάνω χρήση αυτής της κατοικίας, εγώ, η σύζυγός μου και τα τρία μου παιδιά, ένα κατάκοιτο 25 ετών με αναπηρία 100% και άλλα δύο 17 και 11 χρονών μαθητές Λυκείου και Δημοτικού αντίστοιχα. Σε περίπτωση που δεν μου παρέχεται το δικαίωμα χρήσης, να ορίσει το Γερμανικό Διευθυντήριο τυχόν οφειλή για την περίοδο που αναπνεύσαμε μέσα σ’ αυτό, ώστε να καταβάλω τα ποσά και να αποχωρήσουμε ήσύχως. «Λεφτά υπάρχουν» έχει υπογράψει ως τριτεγγυητής ο κύριος Παπανδρέου. Αφού αποχωρήσουμε να μας περιμένετε θα έρθουμε μόνοι μας στα κρεματόρια, με τις Mercedes, τα Volkswagen, τα BMW και τα Audi που μας δανείσατε επί τούτου! Καλώς πράξατε και δεν κινηθήκατε νότια! Παραδινόμαστε αμαχητί έμπροσθεν του οικονομικού αναστήματός σας!. Γνωρίζουμε πως, η υπέρμετρη οκνηρία μας, πρέπει να τιμωρηθεί πάση θυσία προς παραδειγματισμόν των υπολοίπων της Ευρωζώνης και όχι μόνον.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πληροφορίες ἀπό τὰ δημοτικά τραγούδια γιὰ τὴν «κλιματική κρίση»

Ἐθνική καὶ πολυεθνική κυριαρχία τῆς Ἑλλάδος!

Στὴν μνήμη τοῦ Μιχάλη Χαραλαμπίδη